Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Ανά ειδικότητα οι εκπαιδευτικοί που έρχονται και φεύγουν από το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Φλώρινας και ποιές οργανικές θέσεις μένουν κενές.

Για να δείτε τα ονόματα των εκπαιδευτικών, ανά ειδικότητα, που έρχονται με μετάθεση στο Π.Υ.Σ.Π.Ε. Φλώρινας και μετατίθενται από το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Φλώρινας, κάνετε κλικ εδώ.
Οι μετατιθέμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν υπόψη τους, την καταβολή εφάπαξ ποσού μετάθεσης σε προβληματική περιοχή και τα έξοδα μετακίνησης - μετάθεσης που δικαιούνται, όπως αναγράφονται αναλυτικά σε αναρτήσεις μου στις 25 & 28 Μαρτίου 2010.
Στις κενές οργανικές θέσεις που έχω στην ανάρτηση μου στις 4 Μαρτίου 2010, (θα τη βρείτε ανατρέχοντας στην αρχειοθήκη του ιστολογίου μου κάτω) σύμφωνα με τα στοιχεία μου που βασίζονται στις συνταξιοδοτήσεις, μεταθέσεις στα πειραματικά, αποσπάσεις στο εξωτερικό κ.λ.π. μπορείτε να υπολογίσετε και τις παρακάτω που προέκυψαν μετά τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών σε άλλα Π.Υ.Σ.Π.Ε. :
Δασκάλων
1. Δυσπρόσιτο Αγίου Γερμανού
Νηπιαγωγών
1. Νηπιαγωγείο Βαρικού
2. Νηπιαγωγείο Κρυσταλλοπηγής
3. Νηπιαγωγείο Φιλώτα
4. Νηπιαγωγείο Σκλήθρου
Αγγλικής Γλώσσας
1. 2ο Δημ. Σχολείο Αμυνταίου
2. Δημ. Σχολείο Κέλλης
3. Δημ. Σχολείο Φιλώτα
4. Δημ. Σχολείο Αετού
5. Δημ. Σχολείο Ξινού Νερού
6. Δημ. Σχολείο Αμμοχωρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου