Κυριότερες Ειδήσεις

Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Για την αύξηση του ωραρίου καθηγητών, δασκάλων, πανεπιστημιακών και καθηγητών ΤΕΙ.

Κατά  τη   συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς συντάκτες ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος ρωτήθηκε από το esos σχετικά με την επικείμενη αύξηση των ωρών διδασκαλίας των καθηγητών, δασκάλων , πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικού προσωπικού των ΤΕΙ.
ESOS: κε υπουργέ πότε εκτιμάται ότι θα ανοίξει η συζήτηση επί της επικείμενης αύξησης του ωραρίου (διδασκαλίας) των καθηγητών, δασκάλων , πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικού προσωπικού των ΤΕΙ;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν είναι της ώρας  το ωράριο.
Στο «Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016» που ψηφίστηκε  προχθές απόψε από τη Βουλή δεν γίνεται καμία αναφορά ως προς το πόσο θα αυξηθεί το ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών από την......
επόμενη σχολική χρονιά, κάτι που αναμένεται ο υπουργός Παιδείας θα καλέσει τις Ομοσπονδίες και των  τριών βαθμίοδων εκπαίδευσης (ΠΟΣΔΕΠ,ΟΣΕΠ,ΟΛΜΕ,ΔΟΕ),  για να συζητήσει το θέμα.
 Το «Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016»   περιλαμβάνει και τις εξής διατάξεις για την παιδεία:
 -Μείωση αναπληρωτών καθηγητών μέσω αύξηση ωραρίου διδασκαλίας
-Μείωση εκτάκτου προσωπικού σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ (ΠΔ 407)
Μείωση προσλήψεων στο υπουργείο Παιδείας
-Μείωση δαπανών Κεντρικών  και Περιφερειακών Υπηρεσιών
-Μείωση λειτουργικών  δαπανών Πανεπιστημίων-ΤΕΙ με συγχωνεύσεις
Μείωση επιχορηγήσεων εντός και εκτός ΓΚ (Πολιτισμός και Αθλητισμός)
-Μείωση των νεοεισερχόμενων στις στρατιωτικές ακαδημίες και των υψηλόβαθμων θέσεων κατά 30%

Για την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών  δεν γίνεται καμία αναφορά ως προς το πόσο θα είναι το ωράριο από την επόμενη σχολική χρονιά.
 ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΟΠΩΣ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ 

Οι 4 εισηγήσεις για το ωράριο των εκπαιδευτικών από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης

Τέσσερα είναι τα σενάρια για την αλλαγή του ωραρίου των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης το οποία έχουν προτείνει από πέρσι οι πρώην Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης
Οι προτάσεις , έχουν ως εξής:
1ο ΣΕΝΑΡΙΟ: Να εφαρμοστεί και για τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης το ωράριο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
2ο ΣΕΝΑΡΙΟ:Να παραμείνει στις 21 ώρες το ωράριο για τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης , αλλά να μειώνεται κατά μία ώρα , δηλαδή 21,20,19,18 και η ωρίμανση να γίνεται κάθε πέντε και όχι κάθε τρία χρόνια που ισχύει σήμερα.
3ο ΣΕΝΑΡΙΟ: Σταθερό ωράριο στο εισαγωγικό . Δηλαδή να μην μειώνεται αλλά να παραμείνει στις 24 ώρες για τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και στις 21 για τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
4ο ΣΕΝΑΡΙΟ: 25 ώρες για όλους
ΕΓΑΣΙΚΑΟ ΩΡΑΡΙΟ
Από 30 ώρες που είναι σήμερα να αυξηθεί το εργασικαό ωράριο στις 35 ώστε να παραμένουν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία για να πραγματοποιούν εβδομαδιαίες παιδαγωγικές συναντήσεις για καλύτερο προγραμματισμό της ύλης αλλά και να συναντούν τους γονείς των μαθητών.

ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ


Για το θέμα των περικοπών στην παιδεία κατά τη συζήτηση προχθές   στη Βουλή  έγιναν οι ακόλουθες παρεμβάσεις:

ΘΕΑΝΩ ΦΩΤΙΟΥ: Κύριε Πρόεδρε, κύριε Υπουργέ, φαίνεται ότι το επικαιροποιημένο μεσοπρόθεσμο έχει και παράπλευρες απώλειες. Και οι παράπλευρες αυτές απώλειες είναι η κατάρρευση όλου εκείνου του εκπληκτικού κατασκευάσματος επιστημονοκρατίας, εξορθολογισμού και αναδιάταξης του χάρτη της παιδείας, της ανώτατης εκπαίδευσης.
Γιατί λέω ότι έχει παράπλευρες απώλειες; Γιατί, δεν πέρασαν τρεις εβδομάδες και όλα αυτά που ακούσαμε ότι έπρεπε να διορθωθεί αυτός ο ρουσφετολογικός χάρτης που τον είχαμε φτιάξει οι κακές προηγούμενες κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, ενώ η καλή τώρα, Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ συν τη ΔΗΜΑΡ θα τον έφτιαχνε με επιστημονικούς, αναπτυξιακούς και ακαδημαϊκούς όρους, αποκαλύπτεται μέσα από αυτό το καταπληκτικό επικαιροποιημένο μεσοπρόθεσμο ότι όλη η φασαρία γινόταν για περικοπές μερικών εκατομμυρίων στην εκπαίδευση του τόπου μας.
Ακούστε πώς γίνεται αυτό το καταπληκτικό πράγμα. Δεσμευόμαστε να μειώσουμε τις δαπάνες για την εκπαίδευση την επόμενη τετραετία κατά 800 εκατομμύρια, δηλαδή, το 2013 5,82 δισεκατομμύρια και το 2016 5,039 δισεκατομμύρια. Δηλαδή μειώσεις της τάξης του 14%.
Έτσι, οι δαπάνες για την παιδεία μετά βίας φτάνουν το 25% του ΑΕΠ συγκρινόμενες μόνο με τις αντίστοιχες χώρες του πρώην Ανατολικού Μπλόκ.
Ας δούμε πώς εξοικονομεί τα λεφτά ο κύριος Υπουργός. Εξοικονομεί 90,5 εκατομμύρια από το σχέδιο «Αθηνά», 22 εκατομμύρια από μειώσεις συμβασιούχων σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ, 103 εκατομμύρια από μειώσεις αναπληρωτών καθηγητών, από δραματική μείωση του φοιτητικού πληθυσμού μέσω δύο ταξικών δικλείδων –ο ένας είναι 25% μείωση των εισακτέων το 2013 κ.ο.κ. και ο δεύτερος είναι μείωση λόγω των διδάκτρων που θα επιβληθούν στο δεύτερο κύκλο των σπουδών- από απολύσεις διαθεσιμότητας του προσωπικού κ.ο.κ..
Αυτός είναι ο αναπτυξιακός, επιστημονικός, ορθολογικός στόχος του «Αθηνά», δηλαδή η συρρίκνωση της δημόσιας εκπαίδευσης, για να δημιουργηθεί χώρος για την ιδιωτική αγορά, αφού το αντισυνταγματικό άρθρο 30 του ν. 4011/2013 που μόλις ψηφίσατε επιτρέπει στα δημόσια πανεπιστήμια και ΤΕΙ να ιδρύουν ιδιωτικά κολλέγια.
Βέβαια, το σχέδιο «Αθηνά» αυτήν τη στιγμή έχει ξεσηκώσει τεράστια αναταραχή σε όλη την Ελλάδα. Ο Υπουργός Παιδείας αυτό δεν το είχε υπολογίσει διότι μέχρι σήμερα η «κοπτοραπτική» στα ΤΕΙ ήταν ανώδυνη.
Όλες οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας χρησιμοποιούσαν τα ΤΕΙ για τις ρουσφετολογικές πολιτικές εύκολα, χωρίς αντιδράσεις, διότι οι ίδιοι απαξίωσαν τα ΤΕΙ όλα αυτά τα χρόνια, εγκαταλείποντάς τα στην τύχη τους. Με ελάχιστο μόνιμο προσωπικό τα λειτουργούσαν κυρίως με τους συμβασιούχους ΠΔ 407. Είναι αυτοί από τους οποίους θα εξοικονομήσετε 22 εκατομμύρια, δηλαδή δεν θα μείνει κανείς από αυτούς. Αυτοί τα λειτουργούσαν. Χωρίς σαφή επαγγελματικά δικαιώματα στους πτυχιούχους τους, επέτρεπαν πτυχία χωρίς ανταλλαξιμότητα ή πτυχία που προσομοίαζαν με αντίστοιχα των πανεπιστημίων, χωρίς διακριτή επαγγελματική προοπτική. Ήθελαν να τους καταδικάσουν –έτσι και αλλιώς- σε δεύτερο ρόλο. Ήταν τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού.
Όμως, τα ΤΕΙ αντιστέκονταν στην υποβάθμιση και πολλοί πτυχιούχοι τους ήταν περιζήτητοι στην αγορά εργασίας πριν την κρίση. Το προσωπικό τους ήταν υψηλού επιπέδου με προσόντα ανάλογα του ΔΕΠ των πανεπιστημίων και με πάθος σε όλες τις μεριές της Ελλάδας να διδάξουν, να πολεμήσουν, να ερευνήσουν, να δημιουργήσουν την ανώτατη τεχνολογική εκπαίδευση, που εσείς ούτε το είχατε στο μυαλό σας να την κάνετε ούτε και τη θέλατε. Απομονωμένα, διεσπαρμένα τα ΤΕΙ σε όλη τη χώρα, εγκαταλελειμμένα στην τύχη τους, ρίζωσαν, όμως, μέσα στις τοπικές κοινωνίες.
Σε πείσμα του δικομματισμού αποτελούν σήμερα ένα οργανικό του κομμάτι, αναπόσπαστα δεμένο στην καθημερινότητα και τον πολιτισμό του. Κανείς δεν μπορεί να το αγνοεί αυτό.
Ο Υπουργός Παιδείας έκανε ένα μεγάλο λάθος και θα το χρεωθεί. Θα το χρεωθεί και η Κυβέρνησή σας.
Όμως, εσείς, κύριε Υπουργέ, που υπερηφανεύεστε γιατί μειώσατε τις δαπάνες για την παιδεία, υποθηκεύετε το μέλλον της χώρας και των νέων ανθρώπων. Τους καταδικάζετε στην αμορφωσιά και στην αιώνια ανεργία.
Εσείς, κύριε Χρυσοχοΐδη –έφυγε- δεν ήσασταν εσείς που ψηφίσατε το πρώτο Μνημόνιο και που μας διαβεβαιώνατε ότι δεν θα γίνουν περικοπές στην παιδεία και στην υγεία; Για αυτά, όμως, τώρα ποιος μιλάει;
Ποιος δεν γνωρίζει μέσα σε αυτήν την Αίθουσα –για να του το υπενθυμίσουμε- ότι όταν η Φινλανδία βρισκόταν σε κατάσταση μεγάλης οικονομικής κρίσης κατά το 1990 αύξησε τις δαπάνες δραματικά της παιδείας και κατάφερε μέσα από την παιδεία και την έρευνα να βγει από την κρίση; Τα Nokia που έχετε στην τσέπη σας είναι αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής.
Εσείς μέσα στην κρίση μειώνετε, καταβαραθρώνετε την παιδεία. Αυτό είναι ακριβώς. Η δημιουργική σας λογική, η δημιουργική σας λογιστική έχει τελικά ταξικό πρόσημο και είναι να σταματήσουμε τη δυνατότητα στα παιδιά του κόσμου να σπουδάζουν και να μορφώνονται. Δεν πρόκειται έτσι να βγούμε μέσα από αυτήν την κρίση. Δεν πρόκειται έτσι το 60% των νέων ανέργων να βρουν δουλειά, να βρουν ένα μέλλον σε αυτήν τη χώρα.
Νομίζω ότι είναι ανάγκη –τάχιστα- αυτή η Κυβέρνηση να σταματήσει εδώ, να εγκαταλείψει αυτό το πεδίο καταστροφής, για να μπορέσει η χώρα να συγκροτηθεί, γιατί έχουμε δυνατότητες να ξαναδώσουμε μία ελπίδα στους νέους της χώρας μας οι οποίοι έχουν ένα τεράστιο ποσοστό ανεργίας και οδηγούνται αυτήν τη στιγμή σε ένα μέλλον σκοτεινό και χωρίς καμμία προοπτική.
(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας της κυρίας Βουλευτού)
Τελειώνω, κύριε Πρόεδρε.
Εμείς λέμε λοιπόν ότι είναι η ώρα -και από μεθαύριο που ξανά ο λαός μας θα βγει στο προσκήνιο- να φεύγετε για να μπορέσουμε να ανασυγκροτήσουμε τη χώρα.
(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ)
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αθανάσιος Νάκος): Το λόγο έχει η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Παναγιώτα Δριτσέλη για επτά λεπτά.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΔΡΙΤΣΕΛΗ: Ευχαριστώ, κύριε  Πρόεδρε.
Κύριε Υπουργέ, κυρίες και κύριοι Βουλευτές, ακούσαμε σήμερα τον Πρωθυπουργό της χώρας και άλλους Βουλευτές που απαρτίζουν τη Συγκυβέρνηση συγκλονισμένους να σχολιάζουν τα ποσοστά ανεργίας και να δηλώνουν αναστατωμένοι γι’ αυτή την πραγματικότητα.
Πραγματικά, έρχομαι να ρωτήσω: Πιστεύετε ότι δεν έχετε καμία ευθύνη γι’ αυτή την κατάσταση; Αλήθεια πιστεύετε ότι με αυτή τη μνημονιακή πολιτική, που ακολουθείτε τόσα χρόνια, τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά;
Τι γίνεται; Τι απαντάτε σε αυτούς τους ανθρώπους, τους ανασφάλιστους, το 60% των ανέργων νέων, σε αυτούς που ετοιμάζονται να φύγουν στο εξωτερικό, στους αγρότες που βρίσκονται ένα μήνα στους δρόμους; Έρχεστε απλά να επικαιροποιήσετε τα νέα μέτρα.
Το Μεσοπρόθεσμο που συζητάμε σήμερα θεωρώ ότι δεν είναι τίποτε άλλο παρά η αποκρυστάλλωση του μηχανισμού μόνιμων μέτρων που συμφώνησε η Κυβέρνηση με την τρόικα των δανειστών, ο οποίος επιχειρείται να συγκαλυφθεί από ένα ακόμη επικοινωνιακό, μεθοδευμένο σύννεφο, διότι αυτό που εισάγετε είναι επιπλέον μέτρα περικοπής μισθών, συντάξεων και κοινωνικών παροχών, τα οποία συνοδεύονται από ραγδαία μείωση των δαπανών σε Υπουργεία, τοπική αυτοδιοίκηση και δημόσια διοίκηση.
Είναι άξιο απορίας γιατί η Κυβέρνηση βιάζεται να επικαιροποιήσει μία δέσμη μέτρων η οποία ουσιαστικά δεν έχει ακόμη εφαρμοστεί και δεν έχει αποτυπωθεί ο οικονομικός της αντίκτυπος. Για ποιο λόγο χρειάζεται η Κυβέρνηση αυτή την αναθεώρηση προς το χειρότερο;
Θεωρώ ότι η απάντηση είναι γνωστή. Το Μεσοπρόθεσμο είναι πολύ απλά η συνέχεια μιας επικοινωνιακής στρατηγικής, με στόχο να υποβαθμιστεί πολιτικά το θέμα των περικοπών και των μέτρων και να εξέλθει η Κυβέρνηση από όλη αυτή τη διαδικασία με το λιγότερο δυνατό πολιτικό κόστος. Προφανώς τα μέτρα που παρουσιάστηκαν στο προηγούμενο Μεσοπρόθεσμο, δεν ήταν τα τελευταία ούτε βέβαια έχει σκοπό η Κυβέρνηση να είναι αυτά τα τελευταία μέτρα.
Το πραγματικό όμως ερώτημα που πλανάται από αυτές τις νομοτεχνικές και οικονομικές ρυθμίσεις είναι σε ποιο βαθμό καταστροφής επιθυμεί η Κυβέρνηση να οδηγήσει τη χώρα. Επιτέλους πείτε μας σε ποιο στάδιο, σε ποιο επίπεδο του πειράματος της τρόικας των δανειστών βρισκόμαστε για να ξέρουμε και εμείς τι μας περιμένει.
Προφανώς, η Κυβέρνηση δεν πρόκειται να απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα, όμως τα στοιχεία που παρουσιάζει σε αυτή τη νέα επιβολή μέτρων δείχνουν πολύ καθαρά ποιο είναι το ιδεολογικό της πρόσημο, ποιους ανθρώπους στοχοποιεί και ποια συμφέροντα υπερασπίζεται. Η Κυβέρνηση με αυτή την επικαιροποίηση εντείνει τις περικοπές στο κοινωνικό κράτος, διαλύει τους προϋπολογισμούς της υγείας, της παιδείας, της τοπικής αυτοδιοίκησης, ενώ παράλληλα επιβάλει νέους φόρους και νέα χαράτσια.
Από τη μια, λοιπόν, μειώνει την κοινωνική προστασία στους πολίτες και εξαϋλώνει τη φοροδοτική ικανότητά τους και από την άλλη εντείνει τη φορολογική πίεση. Ακόμα και ο πιο αντικειμενικός κριτής ή παρατηρητής τέλος πάντων, θα έλεγε τελικά ότι αυτό που θέλει η Κυβέρνηση είναι να αποτύχουν τα μέτρα με αυτό το μοντέλο, ώστε να χρειαστεί να λάβει νέα και έτσι να συνεχίσει αυτόν τον ατέρμονα φαύλο κύκλο της ύφεσης και της διάλυσης της κοινωνίας.
Ανάμεσα σε αυτά τα μέτρα που επιβάλλονται από αυτό το Μεσοπρόθεσμο  είναι και εκείνα που αφορούν το Υπουργείο Παιδείας και τα οποία πραγματικά δείχνουν το σκληρό μνημονιακό πρόσωπο της πολιτικής του ηγεσίας.
Τι προβλέπει λοιπόν αυτό το νομοθέτημα; Προβλέπει μόνιμα μέτρα περικοπών στην παιδεία μέχρι το 2016 τα οποία θα κυμαίνονται περίπου στα 250 εκατομμύρια το χρόνο για τα επόμενα έτη μέχρι το 2016. Αν μάλιστα παρακολουθήσει κανείς τη διακύμανση των προϋπολογισμών του Υπουργείου Παιδείας από το 2011 μέχρι σήμερα, θα διαπιστώσει ότι οι μνημονικές Κυβερνήσεις έχουν ως στόχο να αφαιρέσουν από τη δημόσια εκπαίδευση συνολικά πάνω από 1 δισεκατομμύριο πόρων και ποιος ξέρει αν αυτός είναι ο τελικός στόχος ή αν θα επικαιροποιούνται αυτά στο διηνεκές.
Είναι καταφανές πλέον ότι όσο υπάρχει αυτή η Κυβέρνηση, τα Μεσοπρόθεσμα θα επικαιροποιούνται και ποτέ αυτά τα μέτρα δεν θα είναι τα τελευταία.
Έχει ενδιαφέρον, επίσης, να αναγνώσει κανείς τι ακριβώς περικόπτει η Κυβέρνηση από τις δαπάνες του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με τους πίνακες. Φυσικά, τα στοιχεία που προβάλλονται δεν είναι ολοκληρωμένα για όλα τα έτη, αλλά αρκούν για να δώσουν μια εικόνα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει.
Συγκεκριμένα, μας πληροφορούν ότι θα επέλθουν ραγδαίες περικοπές δαπανών για τα επόμενα δύο χρόνια από πολύ συγκεκριμένες δαπάνες, όπως η διάλυση των δομών του Υπουργείου Παιδείας, της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και Πολιτισμού, η απόλυση σχεδόν όλου του έκτακτου προσωπικού σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και φυσικά, η διάλυση των ΑΕΙ μέσω του σχεδίου «ΑΘΗΝΑ».
Το οξύμωρο, όμως, σε αυτό το σημείο είναι ότι όσα το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να κρύψει πολιτικά και τόσο καιρό, αποφεύγοντας τη Βουλή, έρχεται το Υπουργείο Οικονομικών σήμερα να τα επιβεβαιώσει σε όλους εμάς. Μαθαίνουμε, λοιπόν, από το σχέδιο νόμου ότι ο προϋπολογισμός του Υπουργείου θα κινείται συνολικά πτωτικά μέχρι και το 2016, για να φτάσει στο τέλος του 2016 μόλις στο 2%. Η Κυβέρνηση, δηλαδή, επιθυμεί το 2% χρηματοδότηση για την παιδεία.
Άραγε, αναρωτιέται κανείς τι μέλλον επιφυλάσσετε ή τι μέλλον οραματίζεστε για τη νέα γενιά, για τα παιδιά μας. Κυρίως για το 2013 και συμπληρωματικά για το 2014 προβλέπονται άμεσα μέτρα περικοπής πάνω από 250 εκατομμύρια, επιπρόσθετα από εκείνα της προηγούμενης έκδοσης του Μεσοπρόθεσμου το Νοέμβριο. Από αυτά, τα μισά θα προκύψουν από μείωση δαπανών στη λειτουργία υπηρεσιών και δομών -στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων και των ΑΕΙ- και τα άλλα θα προκύψουν από συντριπτικές μειώσεις σε έκτακτο προσωπικό και από την αύξηση του ωραρίου εργασίας των εκπαιδευτικών.
Με άλλα λόγια, δεν θα προσληφθούν ξανά παρά ελάχιστοι έκτακτοι εκπαιδευτικοί ή διδάσκοντες και το κενό θα καλυφθεί με την αύξηση των ωρών εργασίας του υπάρχοντος προσωπικού.
Για τα επόμενα έτη 2015 και 2016 μαθαίνουμε ότι θα υπάρξουν νέες περικοπές της τάξεως των 200 εκατομμυρίων ευρώ περίπου ανά έτος, χωρίς όμως το Υπουργείο να αποσαφηνίζει από πού θα προκύψουν.
Με άλλα λόγια, η Κυβέρνηση έχει ήδη συμφωνήσει σε κρυφά μέτρα στην παιδεία επιπλέον μισού δισεκατομμυρίου περίπου. Αυτή είναι η αλήθεια, όσο και αν προσπαθείτε να την κρύψετε και να μην την αποκαλύψετε ολόκληρη.
Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ότι για τους νέους αυτής της χώρας, για τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους φοιτητές, αυτή η Κυβέρνηση είναι μία εχθρική Κυβέρνηση. Τα συμφέροντα που υπερασπίζεται σαφώς και είναι αντίθετα προς το δημόσιο συμφέρον, σαφώς και είναι αντίθετα προς το συμφέρον της κοινωνίας και του λαού. Αν οι κυβερνώντες παρουσιάζουν αυτό το «δημοσιονομικό σχεδιασμό» ως μονόδρομο, ο ΣΥΡΙΖΑ απαντά ότι ο μόνος μονόδρομος είναι αυτός της διάλυσης που έχουν επιλέξει και που γρήγορα θα τους οδηγήσει στο πολιτικό περιθώριο.
Ευχαριστώ.
ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ (ΝΟΤΗΣ) ΜΑΡΙΑΣ: Υπάρχει εδώ και η λεπτομέρεια σε σχέση και με τους αναπληρωτές καθηγητές -γιατί όλα αυτά είναι κάποια νουμεράκια τα οποία περνάμε- «Μείωση αναπληρωτών καθηγητών μέσω αύξησης ωρών, 41 εκατομμύρια». Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Από τους 12.500 αναπληρωτές οι 10.000 θα φύγουν. Αυτό το νουμεράκι που ξέχασαν σημαίνει για 10.000 οικογένειες, διάλυση. Αλλά ευτυχώς έχω δει η ΟΛΤΕ, το συνδικαλιστικό τους όργανο τουλάχιστον -έχουμε συμβάλει κι εμείς εδώ στη Βουλή που μιλάμε- το κατάλαβαν και διαβάζουν πίσω από τις γραμμές και αυτοί και έβγαλαν ανακοίνωση και σας καταγγείλουν. 
Πηγή:  http://www.esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου