Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Ποια θα είναι η στάση του υπουργείου απέναντι σε αντιδράσεις από πόλεις που χάνουν τμήματα.

Οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να αντιληφθούν ότι η πραγματική επένδυση δεν είναι σε μία κοινωνία ραντιέρηδων, αλλά σε μία κοινωνία της Γνώσης.  Μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, οι τοπικές κοινωνίες θα βγουν ενισχυμένες, μέσα από τον.....
εξορθολογισμό του Ακαδημαϊκού Χάρτη της χώρας και μέσα από την επένδυση στη γνώση, δήλωσε ο υπουργός Παιδείας σήμερα , παρουσιάζοντας στους εκπαιδευτικούς συντάκτες το ΣΧΕΔΙΟ ΑΘΗΝΑ και υπογράμμισε τα εξής:
«Δε θέλουμε Τμήματα φαντάσματα, δε θα κοροϊδέψουμε την ελληνική οικογένεια και τους Έλληνες φορολογουμένους. Δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να σπαταλάμε τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου για να λειτουργούν Πανεπιστήμια χωρίς Τμήματα, Τμήματα χωρίς Πανεπιστημιακούς και πολλές φορές χωρίς αποφοίτους. Και όλα αυτά μακριά από την αναπτυξιακή πολιτική των ελληνικών Περιφερειών. Πρέπει να σταματήσουμε να εισάγουμε ανέργους και να φροντίσουμε να εξασφαλίσουμε τους επιστήμονες εκείνους, που θα βρουν εργασία στην Ελλάδα».

Γιατί αφού μιλάτε για πολυδιάσπαση αφήνετε Τμήματα σε 51 πόλεις;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Στις περισσότερες από αυτές τις πόλεις έχουν επενδυθεί τα τελευταία χρόνια χρήματα του έλληνα φορολογουμένου. Αυτές οι  υποδομές δεν πρέπει να έχουν την τύχη των Ολυμπιακών Ακινήτων. Επίσης λειτουργούν τμήματα που δίνουν προοπτικές στους αποφοίτους τους και είναι συνδεδεμένα με τα τοπικά και περιφερειακά συγκριτικά πλεονεκτήματα. Για παράδειγμα:
•    Στα δυο μεγάλα διαμετακομιστικά κέντρα της Ελλάδας, Θήβα και Κατερίνη: Τμήματα  Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού.
•    Μεσολόγγι: Τμήμα Ιχθυοκαλλιέργειας στο Μεσολόγγι
•    Κιλκίς:  Τμήμα  Ετοίμου Ενδύματος και   Κλωστοϋφαντουργίας
•    Κοζάνη: Τα Πολυτεχνικά τμήματα  εντάσσονται στην Πολυτεχνική Σχολή του ΑΠΘ παραμένουν στην Κοζάνη, γιατί συνδέονται με τον τομέα της βαριάς βιομηχανίας της περιοχής.

esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου