Κυριακή 3 Απριλίου 2011

ΔΑΚΕ/Π.Ε. :Ουσιαστικός διάλογος: Έννοια άγνωστη για την κυβέρνηση Προσπάθεια απαξίωσης του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.


Η  Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Διαμαντοπούλου, κατά την προσφιλή τακτική της επιδίωξε να αιφνιδιάσει την κοινωνία και την εκπαιδευτική κοινότητα ανακοινώνοντας μια σειρά μέτρων που αφορούν το Νέο Λύκειο, το Προγράμματα Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την αναδιάρθρωση των Περιφερειακών Δομών της Διοίκησης της Εκπαίδευσης χωρίς να έχει προηγηθεί ουσιαστικός διάλογος.
Εφαρμόζοντας καθαρά επικοινωνιακή και παρελκυστική πολιτική, ζήτησε από...... το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στο οποίο μετέχουν και εκπρόσωποι των ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και ΟΙΕΛΕ, να «νομιμοποιήσει» τις προτάσεις της, απαξιώνοντάς το, και ζητώντας ταυτόχρονα από τις ίδιες εκπαιδευτικές ομοσπονδίες να καταθέσουν τις προτάσεις τους εντός σύντομου χρονικού διαστήματος.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ζήτησε τη στήριξη των προτάσεών της χωρίς να προηγηθεί εποικοδομητικός διάλογος, επιχειρώντας να «αποσπάσει» τη σύμφωνη του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των φορέων που μετέχουν και να προκαταλάβει τη διαφορετική προσέγγιση που ενδεχομένως θα έχουν οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών κατά τη συνεδρίαση των Ομοσπονδιών τους.
Το μέλος της Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. και εκπρόσωπος της ΔΟΕ στο Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Ρηνάκη Καίτη (της οποίας ακολουθεί επιστολή) απαίτησε ορθά την αναβολή του Συμβουλίου και αποχώρησε μαζί με άλλα μέλη του Συμβουλίου από τη συγκεκριμένη συνεδρίαση.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. καταγγέλλει τις μεθοδεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας.
Στην αντιεκπαιδευτική και αυταρχική κυβερνητική πολιτική και στα «πολιτικάντικα τερτίπια», απαντάμε με επαγρύπνηση και αγώνες προασπίζοντας τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών, καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου