1. Γιατί η υποχρεωτικότητα φοίτησης στο Νηπιαγωγείο αφορά μόνο τα νήπια και όχι το κράτος; Πώς ένα κράτος νομοθετεί δύο φορές (Ν.1566/1985 άρθρο 3 και N. 3518/06 άρθρο 73) για την υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση και αδυνατεί, εσκεμμένα ή όχι, να εφαρμόσει το νόμο;
2. Πώς είναι δυνατόν να εξασφαλιστεί το δικαίωμα ενός παιδιού (νηπίου) για πρόσβαση στη δημόσια και δωρεάν παιδεία, όταν στο μέρος που ζει δεν υπάρχει Νηπιαγωγείο;
3. Πως εξασφαλίζεται το δικαίωμα φοίτησης ενός προνηπίου στο Νηπιαγωγείο όταν δεν υπάρχει θέση γι αυτό;
4. Τι είδους εκπαιδευτική βελτιωτική πολιτική είναι αυτή που καταργεί νηπιαγωγεία αντί να ιδρύει, συρρικνώνει τη δημόσια και δωρεάν παιδεία και αντικαθιστά το ήδη φθηνό σχολείο με.....το σχολείο της ζητιανιάς;
5. Γιατί να αναγκάζεται ένα παιδί (νήπιο) με τις ιδιαιτερότητες αυτής της ηλικίας, να μετακινείται με επισφαλείς συνθήκες καθημερινά διανύοντας μεγάλες αποστάσεις, για να φοιτήσει στο υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο;
6. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες (κτίρια, παραρτήματα, ιδρύσεις νέων Νηπιαγωγείων) έτσι ώστε όλα τα παιδιά που αιτούνται φοίτησης στο Νηπιαγωγείο να έχουν πρόσβαση σ` αυτό (ήδη έχουν περάσει 5 χρόνια από τη ψήφιση του νόμου για την υποχρεωτική προσχολική αγωγή); Και ποιο είναι το επόμενο χρονοδιάγραμμα που θέτει το Υπουργείο για να εφαρμοστεί η δίχρονη προσχολική αγωγή;
7. Ποιά πορίσματα, ποιών συγκεκριμένων ερευνών είναι αυτά που θεωρούν παιδαγωγικό τον αριθμό των 25 νηπίων ανά τμήμα με μια νηπιαγωγό-εκπαιδευτικό επιφορτισμένη με καθημερινή εφημερία, με διοικητικό έργο, χρέη τραπεζοκόμου και ενίοτε καθαρίστριας;
8. Ποιο κράτος, ποια κυβέρνηση, ποια πολιτική που σέβεται τους ανθρώπους και ενδιαφέρεται για το μέλλον της χώρας, δεν επενδύει σε έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους, την προσχολική αγωγή;
9. Ως πότε θα προσφέρουν προσχολική αγωγή παιδικοί σταθμοί και νηπιαγωγεία χωρίς άδεια από το Υπουργείο Παιδείας; Με ποιες ενέργειες θα στηριχτεί η δημόσια και δωρεάν προσχολική αγωγή, όταν προτείνεται η θεσμοθέτηση του «εκπαιδευτικού κουπονιού», που θα αποτελέσει την ταφόπλακα της δημόσιας εκπαίδευσης;
10. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να γίνει η καταμέτρηση των νηπίων που πήραν βεβαίωση φοίτησης από το Νηπιαγωγείο κατά το σχολικό έτος 2009-2010 και η δημοσιοποίηση αυτών των στοιχείων (ήδη έχει περάσει 1 χρόνος);
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου