Κυριότερες Ειδήσεις

Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2010

Οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε διαφορετική μεταχείριση.

Πολύς λόγος γίνεται τις τελευταίες ημέρες για το  διδακτικό ωράριο με το οποίο θα διδάσκουν στα Δημοτικά Σχολεία οι εκπαιδευτικοί που διατίθενται από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί από το υπ. Παιδείας.
Διάβασα χθες σε διάφορα site ότι, «Συνολικά 21 ώρες τη βδομάδα θα διδάσκουν οι καθηγητές που είτε αποσπάσθηκαν, είτε μετακινήθηκαν με αίτησή τους ή υποχρεωτικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με απόφαση που ελήφθη σε σημερινή σύσκεψη στο υπ. Παιδείας» και εδώ είναι που δημιουργούνται οι συνθήκες ανισότητας  και οι εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων.
Ένα παράδειγμα για να γίνω πιο σαφής. Σ' ένα από τα μεγάλα σχολεία της πόλης διδάσκουν δύο γυμναστές, ο ένας της Πρωτοβάθμιας και ο άλλος της Δευτεροβάθμιας, με τα ίδια ακριβώς χρόνια υπηρεσίας (ας πούμε 8 χρόνια), αυτόματα έχουμε το εξής οξύμωρο .
Ο γυμναστής της Πρωτοβάθμιας να διδάσκει 24 ώρες και ο Γυμναστής της Δευτεροβάθμιας 21 ώρες. 
Την αδικία υφίστανται βέβαια και όλοι οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας : Νηπιαγωγοί, δάσκαλοι καθώς και οι υπόλοιπες ειδικότητες (Αγγλικών, Μουσικής κ.λ.π), αφού το διδακτικό μας ωράριο ξεκινά από 24 ώρες την εβδομάδα και κατεβαίνει σταδιακά στις 21 ώρες, μετά από είκοσι χρόνια υπηρεσίας, ενώ το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας ξεκινά από 21 ώρες εβδομαδιαίως για το νεοδιόριστο και κατεβαίνει σταδιακά στις 16 ώρες.
Η ΟΛΜΕ με επιστολή της προς την Υπουργό Παιδείας ζητά και καλά κάνει: «οι εκπαιδευτικοί που διατίθενται στην Π.Ε. να ακολουθούν το διδακτικό τους ωράριο που έχουν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.» 
Και για να μην παρεξηγηθώ από τους συναδέλφους της Δευτεροβάθμιας σε καμιά περίπτωση δε δέχομαι καταστρατήγηση του διδακτικού τους ωράριο. 
Η Δ.Ο.Ε. να αναδείξει το ζήτημα- η παρούσα συγκυρία το ευνοεί- και όλοι μαζί, ΔΟΕ-ΟΛΜΕ, να διεκδικήσουμε δυναμικά την εξίσωση του διδακτικού ωραρίου των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας με αυτό των συναδέλφων μας της Δευτεροβάθμιας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου