Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΜΟΥ


       Αγαπητοί συνάδελφοι,
 Με τη λήξη της θητείας μου ως αιρετός εκπρόσωπος στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο αισθάνομαι την υποχρέωση να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας ευχαριστήσω για την μεγάλη τιμή με την οποία με περιβάλατε, αλλά και τη μέγιστη εμπιστοσύνη που επιδείξατε στο πρόσωπό μου στηρίζοντας την εκλογή μου, πέρα από κάθε προσδοκία για δύο συνεχόμενες διετίες.
Πιστεύω πως τα πρόσωπα που υπηρετούν οποιοδήποτε θεσμό θα πρέπει να ανανεώνονται, αυτός είναι και ο λόγος που δεν ήμουν υποψήφιος για τη νέα διετία, αλλά τη γνώση και τη εμπειρία που απέκτησα με την πολύχρονη παρουσία μου στην πρώτη γραμμή της Εκπαίδευσης θα την διαμοιράζομαι με όλους τους συναδέλφους μου διατηρώντας το εκπαιδευτικό ιστολόγιο στο διαδίκτυο (http://iarvanitis.blogspot.com/) και θα είμαι δίπλα σε όποιον συνάδελφο με χρειαστεί.
Η στάση μου και η θέση μου στο Συμβούλιο υπήρξε πάντοτε ξεκάθαρη. Στήριξα με σθένος και μέχρι τέλος αυτό το οποίο θεωρούσα σωστό. Δεν υπολόγισα το κόστος. Δεν ‘κρύφτηκα’  ποτέ. Γνώμονάς μου ήταν να προασπίσω και να διασφαλίσω τα συμφέροντα των συναδέλφων χωρίς καμιά εξαίρεση, να φροντίζω ώστε να τηρούνται για όλους οι διαδικασίες που προβλέπει ο νόμος,  να υπερασπίζομαι τις θέσεις μας, τις ιδέες μας, τις αξίες μας, τις αρχές μας να αγωνίζομαι μαζί σας για ένα σύγχρονο ποιοτικό σχολείο, για έναν οικονομικά και επιστημονικά αναβαθμισμένο εκπαιδευτικό, να ενημερώνω για τον τρόπο λειτουργίας του Συμβουλίου αλλά κυρίως να μη διαψεύσω τις προσδοκίες όλων των συναδέλφων μου, ανεξάρτητα που ανήκουν.

Τελειώνοντας εύχομαι, η γέννηση του Χριστού ας είναι το προμήνυμα για μια χρονιά διαφορετική, όμορφη, με λιγότερα προβλήματα και περισσότερες φωτεινές εικόνες.
Με τιμή, πάντα στη διάθεσή σας

 Γιάννης Αρβανίτης 
                                                                                                      

                                                                                                                                                                                                                                     

                                                                                                                          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου