«Αν γίνει ο εξορθολογισμός του δυναμικού
των δασκάλων και καθηγητών , που θα γίνει για την ερχόμενη σχολική
χρονιά, οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουμε είναι υπέρ-αρκετοί».
Τη δήλωση αυτή έκανε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιστόπουλος, ενώ στο ερώτημα «για τι σήμερα υπάρχουν κενά στα σχολεία;», απάντησε ως εξής:
Τη δήλωση αυτή έκανε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιστόπουλος, ενώ στο ερώτημα «για τι σήμερα υπάρχουν κενά στα σχολεία;», απάντησε ως εξής:
ΣΤΡΕΒΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ:Καταρχήν έχουμε να κάνουμε με ένα
στρεβλό σύστημα τοποθέτησης των εκπαιδευτικών. Έχουμε να κάνουμε με ένα
σύστημα όπου η κεντρική υπηρεσία δεν έχει την επακριβή αποτύπωση των
αναγκών των σχολικών μονάδων, των αναγκών που χρειάζονται, των μαθητών
που υπάρχουν κ.ο.κ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ:.Άλλους αριθμούς παίρνουμε από σχολικές μονάδες και από διευθυντές σχολικών μονάδων, άλλους αριθμούς από τους περιφερειακούς διευθυντές κ.ο.κ..
ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ:.Άρθρο πρώτο, λοιπόν, τι κάνουμε; Αποτυπώσαμε την υφιστάμενη κατάσταση, την ψηφιοποιήσαμε και σήμερα έχουμε την πλήρη εικόνα στην κεντρική υπηρεσία για το ποιες είναι οι ανάγκες, ποια είναι τα κενά και πώς μπορεί να.....
γίνει ένας εξορθολογισμός. Θα δείτε ότι αν γίνει αυτός ο εξορθολογισμός,
που θα γίνει για την ερχόμενη σχολική χρονιά, οι εκπαιδευτικοί που
διαθέτουμε είναι υπέρ-αρκετοί.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ:.Άλλους αριθμούς παίρνουμε από σχολικές μονάδες και από διευθυντές σχολικών μονάδων, άλλους αριθμούς από τους περιφερειακούς διευθυντές κ.ο.κ..
ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ:.Άρθρο πρώτο, λοιπόν, τι κάνουμε; Αποτυπώσαμε την υφιστάμενη κατάσταση, την ψηφιοποιήσαμε και σήμερα έχουμε την πλήρη εικόνα στην κεντρική υπηρεσία για το ποιες είναι οι ανάγκες, ποια είναι τα κενά και πώς μπορεί να.....
ΤΟ ΜΑΧΙΑΡΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ: Απλά, πρέπει το «μαχαίρι να φτάσει στο κόκκαλο». Δηλαδή, οι χίλιοι τριακόσιοι-χίλιοι τετρακόσιοι που δηλώσουν διαφόρων ειδών ασθένειες και δεν μπαίνουν στην τάξη, οι χίλιοι τετρακόσιοι πενήντα που κάνουν γραφειοκρατική υπηρεσία, γραφειοκρατικό έργο στις διάφορες υπηρεσίες και στις περιφέρειες των σχολικών μονάδων, οι τεσσεράμισι χιλιάδες αποσπασμένοι, όλοι θα πρέπει να πάνε στις τάξεις με όποιο κόστος, γιατί αυτό το οποίο προέχει, πράγματι, είναι να μην υπάρχει ούτε ένα κενό σε καμμία τάξη, σε καμμία σχολική μονάδα.
ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ:Υπάρχει, επίσης και ανάγκη να γίνει κάτι άλλο, να γίνει ο εξορθολογισμός. Υπάρχει σήμερα καθηγήτρια συγκεκριμένης ειδικότητας, η οποία φεύγει από το Μαραθώνα και πάει στον Πειραιά να διδάξει και έχουμε καθηγητή από τον Πειραιά, ο οποίος πάει στη Ραφήνα με την ίδια ειδικότητα. Πρέπει να γίνει εξορθολογισμός στην τοποθέτηση.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:Θα με ρωτήσετε: Αυτό σημαίνει επανατοποθέτηση και μετακίνηση κάποιων εκπαιδευτικών; Μπορεί να σημάνει μετακίνηση κάποιων εκπαιδευτικών, αλλά αυτό θα γίνει με κίνητρα, με μοριοδότηση, με κάλυψη εξόδων και εκεί θα είναι ένας αριθμός, ο οποίος θα είναι λογικός για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε αυτό το οποίο είναι το καίριο, είναι το αυτονόητο, δηλαδή καμμία τάξη να μην έχει κενό. Αυτό μπορούμε να το κάνουμε με αυτόν τον εξορθολογισμό.
esos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου