Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

«Από τη συγχώνευση σχολείων ωφελήθηκαν …μαθητές και εκπαιδευτικοί»!

Πριν λίγες μέρες δημοσιεύθηκε στο δικτυακό τόπο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας ο «Απολογισμός Έργου» της Περιφερειακής Διευθύντριας κ. Πράντζου.
Ανάμεσα σε άλλα «απολογιστικά» η Διευθύντρια κ. Πράντζου γράφει το εξής καταπληκτικό : «Από τη συγχώνευση αυτών των σχολικών μονάδων ωφελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί που περιφέρονταν σε πολλά σχολεία για κάλυψη ωραρίου». Με λίγα λόγια η Διευθύντρια που συγχώνευσε δεκάδες σχολικές μονάδες στην Α/βάθμια και το 13ο/ο των σχολικών μονάδων στη Β/βάθμια υποστηρίζει ότι αυτό έγινε για το καλό των μαθητών και των εκπαιδευτικών! Το γεγονός ότι χάθηκαν σχολεία, εξαφανίστηκαν οργανικές θέσεις και μάκρυνε η απόσταση για εκατοντάδες μαθητές αυτό ούτε καν πέρασε από το μυαλό της. Και πως να περάσει άλλωστε αυτή η παράμετρος αφού όπως ομολογεί : Από τη στιγμή «που η τότε υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου μας εμπιστεύτηκε το.....
δύσκολο έργο της διοίκησης των Μονάδων Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Θεσσαλίας … επιδιώξαμε να υλοποιήσουμε την εκπαιδευτική πολιτική που είχε χαραχθεί»
Δημοσιεύουμε παρακάτω τμήμα του «Απολογισμού Έργου» της Διευθύντριας
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Σε λίγες ημέρες συμπληρώνονται τρία χρόνια από την ημέρα (7/1/10) που η τότε υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου μας εμπιστεύτηκε το δύσκολο έργο της διοίκησης των Μονάδων Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Θεσσαλίας σε συνθήκες πρωτοφανούς κρίσης. Σ’ αυτά τα τρία χρόνια επιδιώξαμε να υλοποιήσουμε την εκπαιδευτική πολιτική που είχε χαραχθεί και όχι τις σκοπιμότητες και επιδιώξεις κομματικών μηχανισμών…
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Από το 2011 μέχρι σήμερα σε ολόκληρη τη Θεσσαλία 50 μονοθέσια και 45 διθέσια σχολεία συγχωνεύτηκαν σε εξαθέσια, ενώ λιγότερα συγχωνεύτηκαν σε 4θέσια. Οι μεταβολές αυτές έδωσαν τη δυνατότητα στους μαθητές των 1/θέσιων και 2/θέσιων σχολείων να εκπαιδευτούν σε μεγαλύτερα σχολεία και να τύχουν όλων των παροχών (διδασκαλία Ξένων Γλωσσών, Μουσικής, Γυμναστικής, ΤΠΕ, ολοήμερο) αναβαθμίζοντας έτσι την ποιότητα της παρεχόμενης σ’ αυτούς εκπαίδευσης. Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση συγχωνεύτηκαν κατά μέσο όρο 13,1ο/ο σχολεία ανά νομό. Από τη συγχώνευση αυτών των σχολικών μονάδων ωφελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί που περιφέρονταν σε πολλά σχολεία για κάλυψη ωραρίου, οι Δήμοι που μείωσαν τα λειτουργικά κόστη συντήρησης και λειτουργίας των κτιρίων και οι μαθητές Λυκείου ολιγάριθμων τμημάτων κατευθύνσεων.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Χρήστος Κάτσικας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου