Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του με αφορμή δημοσίευση Πρότασης Σχεδίου Νόμου σε ιστοσελίδα εκπαιδευτικών θεμάτων με θέμα: Επέκταση και Αναμόρφωση του Θεσμού των Διδασκαλείων και μετονομασία σε Ινστιτούτα Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Εκπαιδευτικών (ΙΕΑΝΕ).
Στην εν λόγω πρόταση αναφέρεται ότι: «Τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Εκπαιδευτικών (ΙΕΑΝΕ) λειτουργούν στα Παιδαγωγικά Τμήματα της χώρας / ή στα Ανώτατα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα (στα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής και Προσχολικής Αγωγής), τα οποία ήδη διαθέτουν τις δομές λειτουργίας, την υλικοτεχνική υποδομή, την τεχνογνωσία εκπόνησης και υποστήριξης προγραμμάτων σπουδών μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών». Από τη λίστα των πανεπιστημίων που διαθέτουν Παιδαγωγικά Τμήματα και στα οποία φέρεται ότι θα ιδρυθούν Ινστιτούτα Επαγγελματικής Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών απουσιάζει μόνο το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
Τα Παιδαγωγικά Τμήματα της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας συμπληρώνουν 20 χρόνια λειτουργίας ως πανεπιστημιακά τμήματα του Α.Π.Θ. και, στη συνέχεια, του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Διαθέτουν τις απαραίτητες δομές λειτουργίας, την υλικοτεχνική υποδομή αλλά και την τεχνογνωσία εκπόνησης και.....
υποστήριξης προγραμμάτων σπουδών μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Λειτουργούν σε αυτά μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών υψηλής ποιότητας που δέχονται κάθε χρόνο εκατοντάδες αιτήσεις.
Θεωρούμε τουλάχιστον άστοχο τον αποκλεισμό του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας από τα ιδρύματα στα οποία θα λειτουργήσουν ΙΕΑΝΕ αλλά και των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στη Δυτική Μακεδονία οι οποίοι θα υποχρεώνονται, όπως στο παρελθόν, να στρέφονται σε Ινστιτούτα που θα εδρεύουν σε άλλη περιφέρεια. Απαιτούμε στην τελική πρόταση του Σχεδίου Νόμου να περιληφθεί και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Απαιτούμε η ίδρυση και η λειτουργία του ΙΕΑΝΕ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας να συμβεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που προβλέπεται και για τα άλλα πανεπιστήμια της χώρας ανεξάρτητα από την ενδεχόμενη ίδρυση και λειτουργία Σχολών Δια Βίου Μάθησης. Εξάλλου στην πρόταση του Σχεδίου Νόμου αναφέρεται ότι: «Επιθυμητό είναι να υπάρχει σε κάθε Περιφέρεια ένα Ινστιτούτο Μετεκπαίδευσης και Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΙΜΕΕ)».
Ο Πρόεδρος του Τμήματος
Κωνσταντίνος Φωτιάδης
Καθηγητής
Στην εν λόγω πρόταση αναφέρεται ότι: «Τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Εκπαιδευτικών (ΙΕΑΝΕ) λειτουργούν στα Παιδαγωγικά Τμήματα της χώρας / ή στα Ανώτατα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα (στα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής και Προσχολικής Αγωγής), τα οποία ήδη διαθέτουν τις δομές λειτουργίας, την υλικοτεχνική υποδομή, την τεχνογνωσία εκπόνησης και υποστήριξης προγραμμάτων σπουδών μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών». Από τη λίστα των πανεπιστημίων που διαθέτουν Παιδαγωγικά Τμήματα και στα οποία φέρεται ότι θα ιδρυθούν Ινστιτούτα Επαγγελματικής Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών απουσιάζει μόνο το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
Τα Παιδαγωγικά Τμήματα της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας συμπληρώνουν 20 χρόνια λειτουργίας ως πανεπιστημιακά τμήματα του Α.Π.Θ. και, στη συνέχεια, του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Διαθέτουν τις απαραίτητες δομές λειτουργίας, την υλικοτεχνική υποδομή αλλά και την τεχνογνωσία εκπόνησης και.....
υποστήριξης προγραμμάτων σπουδών μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Λειτουργούν σε αυτά μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών υψηλής ποιότητας που δέχονται κάθε χρόνο εκατοντάδες αιτήσεις.
Θεωρούμε τουλάχιστον άστοχο τον αποκλεισμό του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας από τα ιδρύματα στα οποία θα λειτουργήσουν ΙΕΑΝΕ αλλά και των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στη Δυτική Μακεδονία οι οποίοι θα υποχρεώνονται, όπως στο παρελθόν, να στρέφονται σε Ινστιτούτα που θα εδρεύουν σε άλλη περιφέρεια. Απαιτούμε στην τελική πρόταση του Σχεδίου Νόμου να περιληφθεί και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Απαιτούμε η ίδρυση και η λειτουργία του ΙΕΑΝΕ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας να συμβεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που προβλέπεται και για τα άλλα πανεπιστήμια της χώρας ανεξάρτητα από την ενδεχόμενη ίδρυση και λειτουργία Σχολών Δια Βίου Μάθησης. Εξάλλου στην πρόταση του Σχεδίου Νόμου αναφέρεται ότι: «Επιθυμητό είναι να υπάρχει σε κάθε Περιφέρεια ένα Ινστιτούτο Μετεκπαίδευσης και Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΙΜΕΕ)».
Ο Πρόεδρος του Τμήματος
Κωνσταντίνος Φωτιάδης
Καθηγητής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου